Długopisy z latarką, ołówki z logotypem, notesy z kolorowymi karteczkami,
materiałowe torby z logo i wreszcie pendrive’y.
Gadżety reklamowe kuszą swoim nietypowym wyglądem i mnóstwem funkcji. Branż ta ma się naprawdę dobrze.
W gąszczu gadżetów na konferencję, naprawdę trudno jest coś wybrać.
Rodzaje gadżetów reklamowych
Wybór gadżetów na konferencję to strategia marketingowa.
To już ustalone. Gadżet powinien wyróżniać się jakością, ciekawą formą i widocznym logo firmy. To też już wiemy.
Wraz z kolegami z pakietu konferencyjnego, czyli: ulotkami, materiałami reklamowymi, ma pełnić spójną całość.
Ma tworzyć cenne trofeum, zdobycz, nagrodę, którą z dumą będzie nosił przy sobie uczestnik wydarzenia.
Gadżety na konferencję powinny być dostosowane do odbiorców naszej konferencji.
Organizujesz konferencję naukową?
Raczej zrezygnuj z gadżetów typu parasolki, breloczki, czy kolorowe kredki. Trafione gadżety reklamowe w przypadku takiego wydarzenia to np. materiałowe torby z logo, podręczny notes, długopisy lub pendrive. Każda branża rządzi się innymi prawami.
Koniecznie zapoznaj się z naszą listą poniżej, znajdziesz tam sprawdzone gadżety na konferencję.
Sprawdzone pomysły na gadżety reklamowe przy organizowaniu eventu firmowego w Łódzkim
Torby reklamowe
To w nich znajdują się materiały na temat naszej firmy, działalności, osiągnięć. Do niej również trafią inne gadżety z konferencji. Pisząc o torbie, mam oczywiście na myśli materiałową, dobrej jakości torbę. Najlepiej płócienną z widocznym logo firmy. Wspomniana przeze mnie torba, wygląda porządnie i co ważne z każdej strony informuje o nas o sponsorze tego gadżetu. Co ciekawe żywotność takiej torby nie skończy się wraz z zamknięciem konferencji. Nasi goście będą mogli jej używać podczas codziennych zakupów. Materiałowa torba od lat nie wychodzi z mody.
Breloczki, smycze
Prawie każdy z nas, ma szufladę w pracy wyplenioną breloczkami, smyczami i tego typu drobnymi gadżetami reklamowymi. Dobrej jakości smycz, będzie przez lata trzymać w zwartym szyku klucze i kluczyki od najróżniejszych zamków. Breloczek jako ładny bibelot, wzbogaci wygląd kluczy, teczek i toreb.
Notesy i długopisy
Długopis to w wielu biurach towar deficytowy. Aż trudno w to uwierzyć, ale tak jest. Co ciekawe to wreszcie gadżet, który najczęściej i najchętniej przynosimy z konferencji. Weźmy np. długopis, którym dzisiaj piszesz. Weź go ręki, jaki logotyp widnieje na nim? Pamiętasz już to wydarzenie? Doskonale…. o taki efekt właśnie chodziło. Długopis jest zawsze pod ręką, gotowy do działania z widocznym logotypem. Długopisy to zawsze sprawdzone gadżety na konferencję. Miej je zawsze na liście.
Notesy, kolorowe karteczki, mamy ich mnóstwo na biurku. Poprzyklejane na monitorze komputera, mają przypominać o ważnych sprawach. Są nieocenione przy drobnych zapiskach. To właśnie na nich tworzą się genialne pomysły i efektywne strategie.
Nieśmiertelny pendrive
Jeszcze kilka lat temu, pendrive plasował się w puli luksusowych gadżetów na konferencję. Był drogi w zakupie, więc pojawiał się tylko podczas naprawdę ważnych wydarzeń. Lądował też w tzw. VIP press packach. To jeden z najbardziej użytecznych gadżetów reklamowych. Oklejony w barwy firmy, przechowuje ważne dla nas pliki i dokumenty. Jest mały, poręczny, zawsze znajdzie się dla niego miejsce w naszej torbie.
Gadżety elektroniczne
Należą do nich m.in. : lampka LED na USB, głośniki stereo, cyfrowa ramka do zdjęć, cyfrowy kalkulator oraz zdobywające mocno na popularności powerbanki. Lista elektronicznych gadżetów na konferencję jest naprawdę imponująca. To gadżety z tzw. wyższej półki, są znacznie droższe w zakupie niż notes, długopis czy pendrive. Zakup tych gadżetów z pewnością zależy od budżetu jakim operujemy przy organizacji konferencji. Takie luksusowe gadżety na konferencję powinny znaleźć się w press packach dla najważniejszych gości.
Gadżety kreatywne
To gadżety, które budzą zdziwienie i zaskoczenia zaraz po otwarciu. Dla niektórych stanowią nie lada wyzwanie, z którym mierzą się po każdej konferencji. Zasada jest prosta: im bardziej dziwaczny gadżet tym kreatywniej. Wybierając kreatywny gadżet na konferencję zapomnijmy o jego użyteczności. Taka „zabawka” ma być bajerancka, ma skupiać uwagę i nasuwać pytania: „ojej skąd to masz”?
e
Mądre planowanie konferencji firmowej
Wybór gadżetów na konferencję ma być przemyślaną i przede wszystkim skuteczną strategią. Już na etapie planowania konferencji, uwzględnijmy w budżecie punkt gadżety reklamowe. Przy ich wyborze postawmy na jakość i użyteczność, by po udanej konferencji dzielnie służyły swojemu właścicielowi przypominając mu z jakiej firmy pochodzą. Jeśli chodzi o gadżety na konferencję, no cóż jest z nimi trochę jak z prezentami dla bliskich pod choinkę. Trochę trzeba poszukać, by podobnie jak prezenty, nasze gadżety reklamowe były trafione.
Szukasz miejsca na konferencję, wyjazd integracyjny, służbową kolację?
Sprawdź ofertę Centrum MOLO. Tutaj z pomocą fachowców zorganizujesz idealne wydarzeni