Organizacja konferencji do spore wyzwanie. To już wiemy.
Uczestnicy konferencji oceniają miejsce konferencji, program, prelegentów, jak również organizatora.
To detale decydują o sukcesie Twojego wydarzenia.
Miejsce, termin, dekoracje, catering, prowadzący konferencję, obsługa hotelu i materiały reklamowe na konferencje.
Ten ostatni szczegół to tzw. pakiet konferencyjny – zestaw materiałów oraz symbolicznych upominków dla gości.
Jak profesjonalnie przygotować taki press pack na konferencję biznesową?
Już wyjaśniamy 🙂
Spis treści:
1. Press pack- co to takiego?
2. Jakie materiały reklamowe powinny znaleźć się w pakiecie konferencyjnym
3. Ulotki, broszura reklamowa
4. Zdjęcia
5. Program konferencji
6. Wizytówki
7. Notatka prasowa
8. Gadżety reklamowe
Press pack na konferencję biznesową co to takiego?
Podczas tego wydarzenia chcemy dzielić się wiedzą, opiniami, chcemy nawiązywać nowe kontakty, nawiązywać kontakty biznesowe.
Zależy nam na szeroko pojętej komunikacji – firma – klienci, firma – partnerzy.
Teraz zapytacie, czy naprawdę coś takiego jak press pack pomoże w komunikacji z klientem?
I już wyjaśniamy dlaczego?
To doskonała reklama wizerunkowa, która uwaga precyzyjnie dotrze do Waszej grupy docelowej.
Wręczone do rąk własnych Waszych klientów.
Prawda, że to rewelacyjny pomysł?
Nie ma konferencji bez dobrego cateringu oraz gadżetów i materiałów reklamowych z konferencji.
Naprawdę, uczestnicy konferencji nie wyobrażają sobie eventu bez małych upominków w firmowej papierowej torbie.
Brak takiego giftu mocno wpłynie na ocenę całego wydarzenia.
Profesjonalnie przygotowany press pack, odpowiednio wybrane materiały reklamowe na konferencje podniesie rangę konferencji.
Wiemy już, że musisz przygotować materiały reklamowe na konferencje.
Czas dowiedzieć się jak przygotować taki press pack na konferencje.
Jakie materiały reklamowe spakować do press packa?
Materiały, które się tam znajdą, muszę być starannie przygotowanie.
Muszą zawierać wzmianki o firmie, informacje kontaktowe. Nie zapomnij też o materiałach o partnerach i współorganizatorach konferencji.
Zadbaj o profesjonalne przygotowanie materiałów drukowanych.
Ulotki, wizytówki, broszury, foldery reklamowe?
Taki pakiet konferencyjny musi być przygotowany z dbałością o każdy szczegół.
Nie oszczędzaj również na gadżetach reklamowych.
Nie baw się we własnoręczne oklejanie długopisów oraz pendrive’ów.
Gotowe gadżety oraz upominki z logo Twojej firmy zamówisz w Internecie.
Nie brakuje tam firm produkujących takie rzeczy.
Odkryjmy kolejne karty, co jeszcze powinno znaleźć się w press packu na konferencje?
Krótka lekcja historii - broszura reklamująca firmę
Forma krótkiego bio Twojej firmy jest dowolna.
Powinna jednak zwracać uwagę swoich wyglądem, przyciągać atrakcyjną formą.
O pomoc możesz poprosić drukarnię (w której będziesz drukował materiały) lub grafika.
W takiej ulotce powinien znaleźć się opis firmy – przedstawcie się, czym się zajmujecie, od kiedy działacie, kim są właściciele firmy?
Dołóżcie odrobinę historii.
Firma istnieje od 1945?
Świetnie pochwalcie się tym w materiałach reklamowych na konferencje.
Zależy Ci na przedstawieniu prezesów firmy?
Przygotujcie ich krótkie notki biograficzne w duecie z profesjonalnym zdjęciem.
Zdjęcia i logotyp w pdf, png, jpg lub w tif
To niezwykle potrzebny „upominek” od organizatora konferencji dla dziennikarzy.
Reporterzy chcą napisać relację z wydarzenia?
Na stronie www, w wyszukiwarce?
Niech robią to za pomocą Twoich zdjęć.
Program konferencji
Pamiętaj jednak, by program- przewodnik znalazł się w press packu.
Być może uczestników zainteresował konkretny prelegent, którego nazwiska nie zapamiętali.
Od czego jest program? Goście znajdą tam imię i nazwisko prelegenta oraz krótką notkę o nim.
Wizytówki
W trakcie wydarzenia miej je zawsze przy sobie.
Rozdawaj je przy każdej okazji, nawiązuj kontakty i oczywiście zdobywają inne wizytówki 😉
I koniecznie umieść wizytówki swojej firmy, partnerów i współorganizatorów konferencji w press packu. Kogo wizytówki dołączyć do materiałów reklamowych na konferencje?
Powinny znaleźć się tam wizytówki: rzecznika prasowego wydarzenia, działu marketingu organizatora, działu handlowego organizatora oraz wizytówka prezesa firmy.
Notatka prasowa
Nazwiska występujących prelegentów, ciepłe słowa w kierunku organizatorów.
Nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, jaką moc ma taki krótki brief z konferencji.
Niech w treści znajdzie się to, co chcesz by zostało, opublikowane.
Zapewniam Cię, że ponad połowa dziennikarzy skopiuje Twój tekst i puści do publikacji, podobnie zrobią goście i prelegenci.
Twoje wydarzenie będzie na ustach wszystkich i w dodatku będą to Twoje słowa:)
Gadżety reklamowe i prezenty
Dla niektórych firm, pióro z logotypem firmy to nadal gadżet reklamowy, gdzie dla innej firmy będzie to już prezent z wyższej półki.
Oczy uczestników cieszą praktyczne drobiazgi: długopisy, notesy, pendrive’y, kubki, parasolki, materiałowe torby.
Do press packów na konferencje możesz wrzucić wspomniane już pióro w skórzanym etui, do tego skórzany elegancki notes.
Dobrym pomysłem będą firmowe prezenty, autentyczne upominki prosto od firmy.
Zależy Ci na przyciągnięciu uwagi klienta.
Takie prezenty, nie pozwolą uczestnikom konferencji o Tobie zapomnieć;)
Informacja turystyczna
W czasie wolnym goście mogą udać się na krótki spacer po okolicy.
Centrum MOLO leży w bajecznej, leśnej okolicy w dodatku na terenie Sulejowskiego Parku Krajobrazowego.
Będąc gościem hotelu Molo, koniecznie trzeba zwiedzić tę magiczną okolicę
Press pack na konferencje musi, robić wrażenie
Długopis z pakietu konferencyjnego oraz notes mają długo służyć na firmowym biurku.
Niedocenione, często pomijane materiały reklamowe na konferencje sumiennie pracują na każdą dobrą ocenę konferencji.
Sprawdź ofertę Centrum MOLO.
To miejsce, gdzie zorganizujesz najlepsze imprezy biznesowe: konferencje, szkolenia, imprezy integracyjne.