Manager sprzedaży MICE

Obowiązki:

  • realizowanie polityki i strategii sprzedażowej wedle założonych budżetów
  • aktywne poszukiwanie klientów w segmencie MICE
  • utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami
  • udział w eventach w segmencie MICE
  • tworzenie i aktualizowanie bazy danych o klientach korporacyjnych
  • monitoring i analiza danych sprzedażowych
  • badanie działań konkurencji
Oczekujemy:

  • Około 2 lata doświadczenia w hotelu, biurze podróży, b2b
  • Znajomości rynku hotelowego, szczególnie rynku MICE.
  • Umiejętności pracy zespołowej, nastawienia na cel oraz efektywną pracę.
  • Zaangażowania
Oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe plus premia od wyników
  • umowa o pracę
  • stały rozwój
  • telefon, laptop oraz auto do celów służbowych
 

Prosimy o wysyłanie CV na adres: martyna.mazurek@grupamolo.pl