ołówki z logotypem,
notesy z kolorowymi karteczkami,
materiałowe torby z logo i wreszcie pendrive’y.
Gadżety reklamowe kuszą swoim nietypowym wyglądem i mnóstwem funkcji. Branż ta ma się naprawdę dobrze. Trzeba przyznać, że gadżety reklamowe sprzedają się naprawdę dobrze. Firmy skutecznie odpowiedziały na zapotrzebowanie rynku. Dniami i nocami możemy wertować oferty z gadżetami, kategorii i pomysłów nie brakuje.
Problem jest tylko jeden.
W gąszczu gadżetów na konferencję, naprawdę trudno jest coś wybrać.
Wybieramy gadżety na konferencję
Gadżety reklamowe dajemy wraz z materiałami pokonferencyjnymi, dlatego mają być atrakcyjnymi prezentami dla każdego gościa. Mają zachwycać, pomagać w codziennych biurowych trudach, mają sprawiać przyjemność… i co najważniejsze mają przypominać o nas.
Dlatego organizator konferencji, wybór gadżetów musi skutecznie przemyśleć. Ten drobiazg powinien być spójny z tematyką konferencji i przede wszystkim nie powinien zrujnować nas finansowo.
Ma pełnić ważną rolę reklamową, nie bez powodu na długopisie daliśmy wielkie logo naszej firmy. Ma być ono widoczne dla wszystkich, ma kusić, zastanawiać i zdobywać dla nas klientów.
Wielka rola jak dla zwykłego plastikowego długopisu… prawda?
Rodzaje gadżetów reklamowych
Ma tworzyć cenne trofeum, zdobycz, nagrodę, którą z dumą będzie nosił przy sobie uczestnik wydarzenia.
Gadżety na konferencję powinny być dostosowane do odbiorców naszej konferencji. Organizujesz konferencję naukową? Raczej zrezygnuj z gadżetów typu parasolki, breloczki, czy kolorowe kredki. Trafione gadżety reklamowe w przypadku takiego wydarzenia to np. materiałowe torby z logotypem, podręczny notes, długopisy lub pendrive. Każda branża rządzi się innymi prawami. Koniecznie zapoznaj się z naszą listą poniżej, znajdziesz tam sprawdzone gadżety na konferencję.
Sprawdzone pomysły
- Torby reklamowe
To w nich znajdują się materiały na temat naszej firmy, działalności, osiągnięć. Do niej również trafią inne gadżety z konferencji. Pisząc o torbie, mam oczywiście na myśli materiałową, dobrej jakości torbę. Najlepiej płócienną z widocznym logo firmy. Wspomniana przeze mnie torba, wygląda porządnie i co ważne z każdej strony informuje o nas o sponsorze tego gadżetu. Co ciekawe żywotność takiej torby nie skończy się wraz z zamknięciem konferencji. Nasi goście będą mogli jej używać podczas codziennych zakupów. Materiałowa torba od lat nie wychodzi z mody.
- Breloczki, smycze
Prawie każdy z nas, ma szufladę w pracy wyplenioną breloczkami, smyczami i tego typu drobnymi gadżetami reklamowymi. Dobrej jakości smycz, będzie przez lata trzymać w zwartym szyku klucze i kluczyki od najróżniejszych zamków. Breloczek jako ładny bibelot, wzbogaci wygląd kluczy, teczek i toreb.
- Notesy i długopisy
Długopis to w wielu biurach towar deficytowy. Aż trudno w to uwierzyć, ale tak jest. Co ciekawe to wreszcie gadżet, który najczęściej i najchętniej przynosimy z konferencji. Weźmy np. długopis, którym dzisiaj piszesz. Weź go ręki, jaki logotyp widnieje na nim? Pamiętasz już to wydarzenie? Doskonale…. o taki efekt właśnie chodziło. Długopis jest zawsze pod ręką, gotowy do działania z widocznym logotypem. Długopisy to zawsze sprawdzone gadżety na konferencję. Miej je zawsze na liście.
Notesy, kolorowe karteczki, mamy ich mnóstwo na biurku. Poprzyklejane na monitorze komputera, mają przypominać o ważnych sprawach. Są nieocenione przy drobnych zapiskach. To właśnie na nich tworzą się genialne pomysły i efektywne strategie.
- Nieśmiertelny pendrive
Jeszcze kilka lat temu, pendrive plasował się w puli luksusowych gadżetów na konferencję. Był drogi w zakupie, więc pojawiał się tylko podczas naprawdę ważnych wydarzeń. Lądował też w tzw. VIP press packach. To jeden z najbardziej użytecznych gadżetów reklamowych. Oklejony w barwy firmy, przechowuje ważne dla nas pliki i dokumenty. Jest mały, poręczny, zawsze znajdzie się dla niego miejsce w naszej torbie.
Gadżety elektroniczne
Należą do nich m.in. : lampka LED na USB, głośniki stereo, cyfrowa ramka do zdjęć, cyfrowy kalkulator oraz zdobywające mocno na popularności powerbanki. Lista elektronicznych gadżetów na konferencję jest naprawdę imponująca. To gadżety z tzw. wyższej półki, są znacznie droższe w zakupie niż notes, długopis czy pendrive. Zakup tych gadżetów z pewnością zależy od budżetu jakim operujemy przy organizacji konferencji. Takie luksusowe gadżety na konferencję powinny znaleźć się w press packach dla najważniejszych gości.
Gadżety kreatywne
To gadżety, które budzą zdziwienie i zaskoczenia zaraz po otwarciu. Dla niektórych stanowią nie lada wyzwanie, z którym mierzą się po każdej konferencji. Zasada jest prosta: im bardziej dziwaczny gadżet tym kreatywniej. Wybierając kreatywny gadżet na konferencję zapomnijmy o jego użyteczności. Taka „zabawka” ma być bajerancka, ma skupiać uwagę i nasuwać pytania: „ojej skąd to masz”?
Mądre planowanie
Szukasz miejsca na konferencję, wyjazd integracyjny, służbową kolację? Sprawdź ofertę Centrum MOLO. Tutaj z pomocą fachowców zorganizujesz idealne wydarzenie.