Организуете корпоративные мероприятия? Узнайте, почему это того стоит!

организация корпоративных мероприятий в отеле
Duża korporacja, firma zatrudniająca 300. pracowników, czy małe przedsiębiorstwo.
Любая компания может организовывать корпоративные мероприятия.
Nie muszą to być luksusowe eventy w czterogwiazdkowych hotelach z występem gwiazdy estrady muzycznej.
Даже самая маленькая компания может организовать успешное мероприятие, не разорив вас финансово.
O sukcesie wydarzenia świadczyć mają zadowolone twarze Twoich gości i pracowników, a nie budżet wydany na imprezę.
W tym artykule zdradzimy jaki potencjał drzemie w eventach firmowych.
Zdradzimy, dlaczego warto organizować imprezy firmowe w hotelu.

Оглавление:

1. Potencjał imprez firmowych w hotelu 
2. Dlaczego warto organizować imprezy firmowe w hotelu?
3-я возможность #1 Новости
4. Okazja #2 Sukcesy i nagrody firmy
5. возможность #3 интеграции персонала

Потенциал организации корпоративных мероприятий

Organizowane imprezy firmowe w hotelu to nie jednodniowa zabawa pracowników przy suto zakrapianym stole.
Zapomnij o alkoholowej integracji i głośnej zabawie do rana.
Chociaż przyznajemy, taki rodzaj integracji też potrafi być przyjemny;)Nam jednak chodzi o potencjał drzemiący w imprezach firmowych.
Potencjał bardzo często niewidoczny dla dyrektorów i prezesów, dla których organizacja imprez firmowych w hotelu to tylko zbędne wydawanie ogromnych pieniędzy.
Do organizacji eventu nie potrzebujecie agencji, dodatkowej scenografii czy specjalnego planu imprezy.
Wystarczy, że wybierzecie odpowiednie miejsce, a o resztę zadba obsługa hotelu.
Wróćmy jednak do potencjału takich eventów.
Не каждое корпоративное мероприятие является тимбилдингом.
Organizację imprezy firmowej w hotelu wykorzystaj w celu świętowania sukcesów firmy, prezentacji nowych produktów, usług czy nowych partnerów biznesowych.
Это возможность:
  • продвижение компании
  • интеграция компании
  • установление новых деловых контактов

Zalety imprez firmowych. Czy naprawdę warto je organizować?

Ваша компания получает нового спонсора, действительно важный контакт.
Wiele miesięcy pracowaliście nad tym, by go pozyskać.
Naprawdę chcesz przedstawiać nowego partnera pracownikom w sali konferencyjnej w biurze?

Такое событие требует соответствующей обстановки.

Это идеальная возможность для проведения корпоративного мероприятия.
W hotelu znajdziecie nie tylko odpowiednie miejsce: конференц-зал, бальный зал,
restauracja z ogrodem, ale również na miejscu będziecie mieć sztab specjalistów od eventów biznesowych
.

Nie wstydź się. Jeżeli nie masz doświadczenie w organizowaniu imprez, skorzystaj z usług firmy lub hotelu, która posiada nie tylko miejsce na event, ale również ma doświadczenie w organizacji firmówek.

Z pewnością takie profesjonalne zorganizowanie imprezy firmowej w hotelu, zrobi dobre wrażenie na Waszym nowym partnerze biznesowym.
To również szansa, by sponsor poznał całą firmę i jej pracowników.
Kluczem do sukcesu imprez firmowych jest jej atrakcyjność.
Impreza w biurze będzie tylko nudnym spotkaniem, które zostanie odebrane jako służbowy obowiązek.
Powitanie nowego współpracownika w przyjemniejszym miejscu, korzystnie wpłynie na atmosferę, jaką wszyscy będą tworzyć na co dzień.
Kiedy jeszcze warto zorganizować imprezę firmową w hotelu?
Вот наши предложения:

Новости

Jesteście firmą kosmetyczną i właśnie wypuszczacie na rynek nową linię kosmetyków.
Zależy Wam na szybkiej promocji nowych produktów.
Zlecacie reklamę w Internecie i w prasie. Kolejny etap promocji to organizacja imprezy firmowej w hotelu.
Приглашайте сотрудников, клиентов, партнеров, коллабораторов и... влиятельных лиц бренда.
W pozyskaniu takich bohaterów marki, pomogą Wam platformy typu whitepress.pl.
Такое корпоративное мероприятие - хорошая возможность представить потенциальным клиентам новые продукты.
Zaproszone osoby będą mogły nie tylko przetestować produkty, ale również będą mogły porozmawiać z autorami linii kosmetycznej.
To bardzo dobrze wpłynie na autentyczność marki.
Nie zapominaj również o sile marketingu szeptanego, zaproszeni goście powiedzą komu, trzeba o nowych kosmetykach Twojej firmy.
Можете ли вы придумать лучшую форму продвижения?

Успехи, награды, отличия

Nagroda dla najlepszego pracodawcy w regionie, certyfikaty jakości.
Każdy sukces firmy cieszy i motywuje do dalszej pracy.
Organizacja imprezy firmowej w hotelu będzie nagrodą dla pracowników za świetne wyniki.
Będzie również dobrą okazją by w odpowiedni sposób podziękować firmie za wkład w rozwój i sukcesy.
Po oficjalnych podziękowania czas na wyśmienitą kolację w hotelowej restauracji oraz zabawę w hotelowym klubie.
Po tak intensywnym dniu cała załoga spędzi noc w komfortowym pokoju.

Интеграция сотрудников
Это самая распространенная причина для организации корпоративных мероприятий.
Интеграция сотрудников wpływa pozytywnie na atmosferę w pracy, relacje między pracownikami, korzystnie wpływa na efektywność zespołu.
Deadliny, asapy, spotkania z szefem, projekty, zlecenia na wczoraj.
Praca w biurze jest dynamiczna, stresująca i z reguły bardzo formalna.
Nie ma tu miejsca prywatne rozmowy, swobodne żarty czy nawiązywanie przyjacielskich relacji.
Вот для чего нужны корпоративные мероприятия.
Новые контракты
Na imprezie firmowej można się zrelaksować, nawiązać relację z kolegami z pracy.
Jak to na imprezie?
A czy można na imprezie firmowej podpisać nowy kontrakt lub nawiązać nowe kontakty biznesowe?
Jasne, że tak!
Nieformalny charakter wydarzenia, tylko sprzyja rozmowom, dyskusjom i spotkaniom.
Idealnym momentem na takie rozmowy będzie wieczorna kolacja z dobrym alkoholem.
To czas na to, by porozmawiać o przyszłości firmy, o wspólnych korzyściach i kontraktach biznesowych.

Specjaliści od imprez dla firm

Znają się na organizowaniu imprez firmowych w hotelu jak mało kto!
W ciągu roku organizują setki takich biznesowych eventów.
Obsługa hotelu dedykowana biznesowym eventom  zadba o każdy szczegół organizacji.
Dodatkowo zespół będzie czuwał nad przebiegiem wydarzenia, od początku do końca.
Jeżeli szukasz miejsca na swoje imprezy firmowe, zapoznaj się предложение бизнес Центр МОЛО.