Какие рекламные материалы для конференции следует положить в пресс-пакет?

рекламный материал для деловой конференции

Organizacja konferencji do spore wyzwanie. To już wiemy.
Участники конференции оценивают место проведения конференции, программу, докладчиков, а также организаторов.

To detale decydują o sukcesie Twojego wydarzenia.
Miejsce, termin, dekoracje, catering, prowadzący konferencję, obsługa hotelu i materiały reklamowe na konferencje.
Ten ostatni szczegół to tzw. pakiet konferencyjny – zestaw materiałów oraz symbolicznych upominków dla gości.
Jak profesjonalnie przygotować taki press pack na konferencję biznesową?
Już wyjaśniamy 🙂

Оглавление:

1. пресс-пакет - что это такое?
2. Jakie materiały reklamowe powinny znaleźć się w pakiecie konferencyjnym
3. листовки, рекламный буклет
4. фотографии
5. программа конференции
6. визитные карточки
7. пресс-релиз
8. рекламные гаджеты

Press pack na konferencję biznesową co to takiego?

Бизнес-конференция ma skupiać specjalistów z danej dziedziny.
На этом мероприятии мы хотим обменяться знаниями, мнениями, хотим завести новые знакомства, установить деловые контакты.
Zależy nam na szeroko pojętej komunikacji – firma – klienci, firma – partnerzy.
Press pack to jeden z elementów takiej właśnie komunikacji.
Teraz zapytacie, czy naprawdę coś takiego jak press pack pomoże w komunikacji z klientem?
Oczywiście, że tak.
I już wyjaśniamy dlaczego?

Materiały reklamowe na konferencje, zawierają najważniejsze informacje o firmie.
To doskonała reklama wizerunkowa, która uwaga precyzyjnie dotrze do Waszej grupy docelowej.
Wszystkie najważniejsze dla firmy informacje w jednym miejscu.
Wręczone do rąk własnych Waszych klientów.
Prawda, że to rewelacyjny pomysł?
Этот аргумент вас не убеждает?
Это может стать еще одним аргументом, чтобы убедить вас.
Nie ma konferencji bez dobrego cateringu oraz gadżetów i materiałów reklamowych z konferencji.
Naprawdę, uczestnicy konferencji nie wyobrażają sobie eventu bez małych upominków w firmowej papierowej torbie.

Brak takiego giftu mocno wpłynie na ocenę całego wydarzenia.

Profesjonalnie przygotowany press pack, odpowiednio wybrane materiały reklamowe na konferencje podniesie rangę konferencji.

Zresztą, każdy z nas lubi dostawać prezenty, kochamy darmowe gadżety.
To one wraz z solidną dawką wiedzy napędzają konferencje.
Wiemy już, że musisz przygotować materiały reklamowe na konferencje.

Czas dowiedzieć się jak przygotować taki press pack na konferencje.

Jakie materiały reklamowe spakować do press packa?

Самое главное, конечно.
Spokojnie, z naszą pomocą przygotujesz profesjonalny pakiet konferencyjny.
Материалы, которые там будут находиться, должны быть тщательно подготовлены.
Muszą zawierać wzmianki o firmie, informacje kontaktowe. Nie zapomnij też o materiałach o partnerach i współorganizatorach konferencji.

Zadbaj o profesjonalne przygotowanie materiałów drukowanych.

Флаеры, визитные карточки, брошюры, рекламные папки?

Поручите подготовку этих материалов профессиональной типографии.
Taki pakiet konferencyjny musi być przygotowany z dbałością o każdy szczegół.
Nie oszczędzaj również na gadżetach reklamowych.

Nie baw się we własnoręczne oklejanie długopisów oraz pendrive’ów.

Gotowe gadżety oraz upominki z logo Twojej firmy zamówisz w Internecie.
В компаниях, производящих такие вещи, нет недостатка.

Odkryjmy kolejne karty, co jeszcze powinno znaleźć się w press packu na konferencje?

Краткий урок истории - брошюра о компании

Broszura w formie książeczki, pismo na A4 lub kolorowa ulotka.
Форма краткой биографии вашей компании является бесплатной.
Powinna jednak zwracać uwagę swoich wyglądem, przyciągać atrakcyjną formą.
O pomoc możesz poprosić drukarnię (w której będziesz drukował materiały) lub grafika.
A co z treścią?

W takiej ulotce powinien znaleźć się opis firmy – przedstawcie się, czym się zajmujecie, od kiedy działacie, kim są właściciele firmy?

Добавьте немного истории.
Компания существует с 1945 года?
Świetnie pochwalcie się tym w materiałach reklamowych na konferencje.
Zależy Ci na przedstawieniu prezesów firmy?
Przygotujcie ich krótkie notki biograficzne w duecie z profesjonalnym zdjęciem.

Zdjęcia i logotyp w pdf, png, jpg lub w tif

Logo w wielu rozszerzeniach na pendrive’ie lub na płycie CD.
To niezwykle potrzebny „upominek” od organizatora konferencji dla dziennikarzy.
Reporterzy chcą napisać relację z wydarzenia?
Gdzie mają szukać zdjęć lub logotypu organizatora?
Na stronie www, w wyszukiwarce?
Lepiej zebrać wybrane zdjęcia z konferencji opatrzyć je logotypem i wręczyć dziennikarzowi na jednym nośniku (zachęcamy do wrzucenia logotypu osobno).
Relacja z konferencji przyda się nie tylko mediom, z pewnością uczestnicy konferencji będą chcieli pochwalić się udziałem w wydarzeniu w mediach społecznościowych.

Niech robią to za pomocą Twoich zdjęć.

Программа конференции
W program wydarzenia, należy wyposażyć uczestników konferencji tuż przed rozpoczęciem wydarzenia.
Pamiętaj jednak, by program- przewodnik znalazł się w press packu.
Возможно, участников интересовал конкретный оратор, имя которого они не запомнили.
Od czego jest program? Goście znajdą tam imię i nazwisko prelegenta oraz krótką notkę o nim.
Визитные карточки
Wizytówki na konferencji to świętość.
W trakcie wydarzenia miej je zawsze przy sobie.
Rozdawaj je przy każdej okazji, nawiązuj kontakty i oczywiście zdobywają inne wizytówki 😉
I koniecznie umieść wizytówki swojej firmy, partnerów i współorganizatorów konferencji w press packu. Kogo wizytówki dołączyć do materiałów reklamowych na konferencje?
Визитные карточки должны быть там: rzecznika prasowego wydarzenia, działu marketingu organizatora, działu handlowego organizatora oraz wizytówka prezesa firmy.

Пресс-релиз

Буквально несколько предложений, краткое изложение события.
Nazwiska występujących prelegentów, ciepłe słowa w kierunku organizatorów.
Nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, jaką moc ma taki krótki brief z konferencji.
Niech w treści znajdzie się to, co chcesz by zostało, opublikowane.
Zapewniam Cię, że ponad połowa dziennikarzy skopiuje Twój tekst i puści do publikacji, podobnie zrobią goście i prelegenci.
Twoje wydarzenie będzie na ustach wszystkich i w dodatku  będą to Twoje słowa:)

Gadżety reklamowe i prezenty

Istnieje cienka granica pomiędzy materiałami reklamowymi na konferencję a prezentami.
Dla niektórych firm, pióro z logotypem firmy to nadal рекламный гаджет, gdzie dla innej firmy będzie to już prezent z wyższej półki.
Decydując się na gadżety reklamowe, postaw na sprawdzone dodatki.
Практичные безделушки радуют глаз участников: ручки, блокноты, карты памяти, кружки, зонтики и тканевые сумки.
Zależy Ci na luksusowych upominkach? (to dobry zabieg wizerunkowy, jednak sporo droższy)
Do press packów na konferencje możesz wrzucić wspomniane już pióro w skórzanym etui, do tego skórzany elegancki notes.
Корпоративные подарки, подлинные подарки прямо от компании, будут хорошей идеей.
Twoja firma produkuje kosmetyki? Warto wręczyć gościom, mini produkty oraz próbki.
Pamiętaj, że press packi pełnią przede wszystkim funkcję reklamową.
Zależy Ci na przyciągnięciu uwagi klienta.
Takie prezenty, nie pozwolą uczestnikom konferencji o Tobie zapomnieć;)

Туристическая информация
Krótki informator turystyczny przyda się w sytuacji, kiedy konferencja odbywa się w malowniczej i ciekawej pod kątem turystycznym okolicy.
W czasie wolnym  goście mogą udać się na krótki spacer po okolicy.
W informatorze niech znajdą się ciekawostki, co warto zobaczyć, jakie miejsca odwiedzić?
Centrum MOLO leży w bajecznej, leśnej okolicy w dodatku na terenie Sulejowskiego Parku Krajobrazowego.
Будучи гостем отеля Molo, вы обязательно должны посетить этот волшебный район

Press pack na konferencje musi, robić wrażenie

To ma, być romans na dłuższą chwilę;)
Ale tak poważnie, ta papierowa torba wypełniona materiałami reklamowymi na konferencje oraz gadżetami, ma przedłużyć pozytywne wrażenia z eventu.
Każdy element tego upominku ma przypominać jak ciekawe i ważne dla nas było to wydarzenie.

Długopis z pakietu konferencyjnego oraz notes mają długo służyć na firmowym biurku.

Niedocenione, często pomijane materiały reklamowe na konferencje sumiennie pracują na każdą dobrą ocenę konferencji.

Nie zapominaj o nich, organizując swoje konferencje.
Szukasz idealnego miejsca na imprezy biznesowe?
Проверьте предложение Центр МОЛО.
Это место, где вы организуете лучшие деловые мероприятия: конференции, обучение, командообразующие мероприятия.