Organizacja konferencji do spore wyzwanie. To już wiemy.
Участники конференции оценивают место проведения конференции, программу, докладчиков, а также организаторов.
To detale decydują o sukcesie Twojego wydarzenia.
Miejsce, termin, dekoracje, catering, prowadzący konferencję, obsługa hotelu i materiały reklamowe na konferencje.
Ten ostatni szczegół to tzw. pakiet konferencyjny – zestaw materiałów oraz symbolicznych upominków dla gości.
Jak profesjonalnie przygotować taki press pack na konferencję biznesową?
Już wyjaśniamy 🙂
Оглавление:
1. пресс-пакет - что это такое?
2. Jakie materiały reklamowe powinny znaleźć się w pakiecie konferencyjnym
3. листовки, рекламный буклет
4. фотографии
5. программа конференции
6. визитные карточки
7. пресс-релиз
8. рекламные гаджеты
Press pack na konferencję biznesową co to takiego?
На этом мероприятии мы хотим обменяться знаниями, мнениями, хотим завести новые знакомства, установить деловые контакты.
Zależy nam na szeroko pojętej komunikacji – firma – klienci, firma – partnerzy.
Teraz zapytacie, czy naprawdę coś takiego jak press pack pomoże w komunikacji z klientem?
I już wyjaśniamy dlaczego?
To doskonała reklama wizerunkowa, która uwaga precyzyjnie dotrze do Waszej grupy docelowej.
Wręczone do rąk własnych Waszych klientów.
Prawda, że to rewelacyjny pomysł?
Nie ma konferencji bez dobrego cateringu oraz gadżetów i materiałów reklamowych z konferencji.
Naprawdę, uczestnicy konferencji nie wyobrażają sobie eventu bez małych upominków w firmowej papierowej torbie.
Brak takiego giftu mocno wpłynie na ocenę całego wydarzenia.
Profesjonalnie przygotowany press pack, odpowiednio wybrane materiały reklamowe na konferencje podniesie rangę konferencji.
Wiemy już, że musisz przygotować materiały reklamowe na konferencje.
Czas dowiedzieć się jak przygotować taki press pack na konferencje.
Jakie materiały reklamowe spakować do press packa?
Материалы, которые там будут находиться, должны быть тщательно подготовлены.
Muszą zawierać wzmianki o firmie, informacje kontaktowe. Nie zapomnij też o materiałach o partnerach i współorganizatorach konferencji.
Zadbaj o profesjonalne przygotowanie materiałów drukowanych.
Флаеры, визитные карточки, брошюры, рекламные папки?
Taki pakiet konferencyjny musi być przygotowany z dbałością o każdy szczegół.
Nie oszczędzaj również na gadżetach reklamowych.
Nie baw się we własnoręczne oklejanie długopisów oraz pendrive’ów.
Gotowe gadżety oraz upominki z logo Twojej firmy zamówisz w Internecie.
В компаниях, производящих такие вещи, нет недостатка.
Odkryjmy kolejne karty, co jeszcze powinno znaleźć się w press packu na konferencje?
Краткий урок истории - брошюра о компании
Форма краткой биографии вашей компании является бесплатной.
Powinna jednak zwracać uwagę swoich wyglądem, przyciągać atrakcyjną formą.
O pomoc możesz poprosić drukarnię (w której będziesz drukował materiały) lub grafika.
W takiej ulotce powinien znaleźć się opis firmy – przedstawcie się, czym się zajmujecie, od kiedy działacie, kim są właściciele firmy?
Добавьте немного истории.
Компания существует с 1945 года?
Świetnie pochwalcie się tym w materiałach reklamowych na konferencje.
Zależy Ci na przedstawieniu prezesów firmy?
Przygotujcie ich krótkie notki biograficzne w duecie z profesjonalnym zdjęciem.
Zdjęcia i logotyp w pdf, png, jpg lub w tif
To niezwykle potrzebny „upominek” od organizatora konferencji dla dziennikarzy.
Reporterzy chcą napisać relację z wydarzenia?
Na stronie www, w wyszukiwarce?
Niech robią to za pomocą Twoich zdjęć.
Программа конференции
Pamiętaj jednak, by program- przewodnik znalazł się w press packu.
Возможно, участников интересовал конкретный оратор, имя которого они не запомнили.
Od czego jest program? Goście znajdą tam imię i nazwisko prelegenta oraz krótką notkę o nim.
Визитные карточки
W trakcie wydarzenia miej je zawsze przy sobie.
Rozdawaj je przy każdej okazji, nawiązuj kontakty i oczywiście zdobywają inne wizytówki 😉
I koniecznie umieść wizytówki swojej firmy, partnerów i współorganizatorów konferencji w press packu. Kogo wizytówki dołączyć do materiałów reklamowych na konferencje?
Визитные карточки должны быть там: rzecznika prasowego wydarzenia, działu marketingu organizatora, działu handlowego organizatora oraz wizytówka prezesa firmy.
Пресс-релиз
Nazwiska występujących prelegentów, ciepłe słowa w kierunku organizatorów.
Nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, jaką moc ma taki krótki brief z konferencji.
Niech w treści znajdzie się to, co chcesz by zostało, opublikowane.
Zapewniam Cię, że ponad połowa dziennikarzy skopiuje Twój tekst i puści do publikacji, podobnie zrobią goście i prelegenci.
Twoje wydarzenie będzie na ustach wszystkich i w dodatku będą to Twoje słowa:)
Gadżety reklamowe i prezenty
Dla niektórych firm, pióro z logotypem firmy to nadal рекламный гаджет, gdzie dla innej firmy będzie to już prezent z wyższej półki.
Практичные безделушки радуют глаз участников: ручки, блокноты, карты памяти, кружки, зонтики и тканевые сумки.
Do press packów na konferencje możesz wrzucić wspomniane już pióro w skórzanym etui, do tego skórzany elegancki notes.
Корпоративные подарки, подлинные подарки прямо от компании, будут хорошей идеей.
Zależy Ci na przyciągnięciu uwagi klienta.
Takie prezenty, nie pozwolą uczestnikom konferencji o Tobie zapomnieć;)
Туристическая информация
W czasie wolnym goście mogą udać się na krótki spacer po okolicy.
Centrum MOLO leży w bajecznej, leśnej okolicy w dodatku na terenie Sulejowskiego Parku Krajobrazowego.
Будучи гостем отеля Molo, вы обязательно должны посетить этот волшебный район
Press pack na konferencje musi, robić wrażenie
Długopis z pakietu konferencyjnego oraz notes mają długo służyć na firmowym biurku.
Niedocenione, często pomijane materiały reklamowe na konferencje sumiennie pracują na każdą dobrą ocenę konferencji.
Проверьте предложение Центр МОЛО.
Это место, где вы организуете лучшие деловые мероприятия: конференции, обучение, командообразующие мероприятия.