Organizacja konferencji do spore wyzwanie. To już wiemy.
Die Konferenzteilnehmer bewerten den Konferenzort, das Programm, die Redner und den Veranstalter.
To detale decydują o sukcesie Twojego wydarzenia.
Miejsce, termin, dekoracje, catering, prowadzący konferencję, obsługa hotelu i materiały reklamowe na konferencje.
Ten ostatni szczegół to tzw. pakiet konferencyjny – zestaw materiałów oraz symbolicznych upominków dla gości.
Jak profesjonalnie przygotować taki press pack na konferencję biznesową?
Już wyjaśniamy 🙂
Das Inhaltsverzeichnis:
1. Pressepaket - was ist das?
2. Jakie materiały reklamowe powinny znaleźć się w pakiecie konferencyjnym
3. Flugblätter, Werbebroschüre
4. Fotos
5. das Konferenzprogramm
6. Visitenkarten
7. Presseerklärung
8. Werbegadgets
Press pack na konferencję biznesową co to takiego?
Während dieser Veranstaltung wollen wir Wissen und Meinungen austauschen, neue Kontakte knüpfen und Geschäftsbeziehungen aufbauen.
Zależy nam na szeroko pojętej komunikacji – firma – klienci, firma – partnerzy.
Teraz zapytacie, czy naprawdę coś takiego jak press pack pomoże w komunikacji z klientem?
I już wyjaśniamy dlaczego?
To doskonała reklama wizerunkowa, która uwaga precyzyjnie dotrze do Waszej grupy docelowej.
Wręczone do rąk własnych Waszych klientów.
Prawda, że to rewelacyjny pomysł?
Nie ma konferencji bez dobrego cateringu oraz gadżetów i materiałów reklamowych z konferencji.
Naprawdę, uczestnicy konferencji nie wyobrażają sobie eventu bez małych upominków w firmowej papierowej torbie.
Brak takiego giftu mocno wpłynie na ocenę całego wydarzenia.
Profesjonalnie przygotowany press pack, odpowiednio wybrane materiały reklamowe na konferencje podniesie rangę konferencji.
Wiemy już, że musisz przygotować materiały reklamowe na konferencje.
Czas dowiedzieć się jak przygotować taki press pack na konferencje.
Jakie materiały reklamowe spakować do press packa?
Die Materialien, die dort zu finden sein werden, müssen sorgfältig vorbereitet werden.
Muszą zawierać wzmianki o firmie, informacje kontaktowe. Nie zapomnij też o materiałach o partnerach i współorganizatorach konferencji.
Zadbaj o profesjonalne przygotowanie materiałów drukowanych.
Flugblätter, Visitenkarten, Broschüren, Werbeprospekte?
Taki pakiet konferencyjny musi być przygotowany z dbałością o każdy szczegół.
Nie oszczędzaj również na gadżetach reklamowych.
Nie baw się we własnoręczne oklejanie długopisów oraz pendrive’ów.
Gotowe gadżety oraz upominki z logo Twojej firmy zamówisz w Internecie.
Es gibt eine ganze Reihe von Unternehmen, die solche Dinge herstellen.
Odkryjmy kolejne karty, co jeszcze powinno znaleźć się w press packu na konferencje?
Eine kurze Geschichtsstunde - eine Unternehmensbroschüre
Das Formular für die Kurzbiografie Ihres Unternehmens ist kostenlos.
Powinna jednak zwracać uwagę swoich wyglądem, przyciągać atrakcyjną formą.
O pomoc możesz poprosić drukarnię (w której będziesz drukował materiały) lub grafika.
W takiej ulotce powinien znaleźć się opis firmy – przedstawcie się, czym się zajmujecie, od kiedy działacie, kim są właściciele firmy?
Fügen Sie ein wenig Geschichte hinzu.
Das Unternehmen besteht seit 1945?
Świetnie pochwalcie się tym w materiałach reklamowych na konferencje.
Zależy Ci na przedstawieniu prezesów firmy?
Przygotujcie ich krótkie notki biograficzne w duecie z profesjonalnym zdjęciem.
Zdjęcia i logotyp w pdf, png, jpg lub w tif
To niezwykle potrzebny „upominek” od organizatora konferencji dla dziennikarzy.
Reporterzy chcą napisać relację z wydarzenia?
Na stronie www, w wyszukiwarce?
Niech robią to za pomocą Twoich zdjęć.
Programm der Konferenz
Pamiętaj jednak, by program- przewodnik znalazł się w press packu.
Vielleicht waren die Teilnehmer an einem bestimmten Redner interessiert, an dessen Namen sie sich nicht erinnerten.
Od czego jest program? Goście znajdą tam imię i nazwisko prelegenta oraz krótką notkę o nim.
Visitenkarten
W trakcie wydarzenia miej je zawsze przy sobie.
Rozdawaj je przy każdej okazji, nawiązuj kontakty i oczywiście zdobywają inne wizytówki 😉
I koniecznie umieść wizytówki swojej firmy, partnerów i współorganizatorów konferencji w press packu. Kogo wizytówki dołączyć do materiałów reklamowych na konferencje?
Visitenkarten sollten vorhanden sein: rzecznika prasowego wydarzenia, działu marketingu organizatora, działu handlowego organizatora oraz wizytówka prezesa firmy.
Presseerklärung
Nazwiska występujących prelegentów, ciepłe słowa w kierunku organizatorów.
Nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, jaką moc ma taki krótki brief z konferencji.
Niech w treści znajdzie się to, co chcesz by zostało, opublikowane.
Zapewniam Cię, że ponad połowa dziennikarzy skopiuje Twój tekst i puści do publikacji, podobnie zrobią goście i prelegenci.
Twoje wydarzenie będzie na ustach wszystkich i w dodatku będą to Twoje słowa:)
Gadżety reklamowe i prezenty
Dla niektórych firm, pióro z logotypem firmy to nadal Werbegadget, gdzie dla innej firmy będzie to już prezent z wyższej półki.
Die Augen der Teilnehmer erfreuen sich an praktischen Schmuckstücken: Stifte, Notizbücher, Memory Sticks, Tassen, Regenschirme, Stoffbeutel.
Do press packów na konferencje możesz wrzucić wspomniane już pióro w skórzanym etui, do tego skórzany elegancki notes.
Firmengeschenke, authentische Geschenke direkt vom Unternehmen, sind eine gute Idee.
Zależy Ci na przyciągnięciu uwagi klienta.
Takie prezenty, nie pozwolą uczestnikom konferencji o Tobie zapomnieć;)
Touristische Informationen
W czasie wolnym goście mogą udać się na krótki spacer po okolicy.
Centrum MOLO leży w bajecznej, leśnej okolicy w dodatku na terenie Sulejowskiego Parku Krajobrazowego.
Als Gast des Hotels Molo müssen Sie diese magische Gegend besuchen
Press pack na konferencje musi, robić wrażenie
Długopis z pakietu konferencyjnego oraz notes mają długo służyć na firmowym biurku.
Niedocenione, często pomijane materiały reklamowe na konferencje sumiennie pracują na każdą dobrą ocenę konferencji.
Prüfen Sie das Angebot MOLO-Zentrum.
Dies ist der Ort, an dem Sie die besten Geschäftsveranstaltungen organisieren werden: Konferenzen, Ausbildung, teambildende Maßnahmen.