Welche Werbematerialien für die Konferenz sollen in die Pressemappe gelegt werden?

Werbematerial für eine Wirtschaftskonferenz

Organizacja konferencji do spore wyzwanie. To już wiemy.
Die Konferenzteilnehmer bewerten den Konferenzort, das Programm, die Redner und den Veranstalter.

To detale decydują o sukcesie Twojego wydarzenia.
Miejsce, termin, dekoracje, catering, prowadzący konferencję, obsługa hotelu i materiały reklamowe na konferencje.
Ten ostatni szczegół to tzw. pakiet konferencyjny – zestaw materiałów oraz symbolicznych upominków dla gości.
Jak profesjonalnie przygotować taki press pack na konferencję biznesową?
Już wyjaśniamy 🙂

Das Inhaltsverzeichnis:

1. Pressepaket - was ist das?
2. Jakie materiały reklamowe powinny znaleźć się w pakiecie konferencyjnym
3. Flugblätter, Werbebroschüre
4. Fotos
5. das Konferenzprogramm
6. Visitenkarten
7. Presseerklärung
8. Werbegadgets

Press pack na konferencję biznesową co to takiego?

Business-Konferenz ma skupiać specjalistów z danej dziedziny.
Während dieser Veranstaltung wollen wir Wissen und Meinungen austauschen, neue Kontakte knüpfen und Geschäftsbeziehungen aufbauen.
Zależy nam na szeroko pojętej komunikacji – firma – klienci, firma – partnerzy.
Press pack to jeden z elementów takiej właśnie komunikacji.
Teraz zapytacie, czy naprawdę coś takiego jak press pack pomoże w komunikacji z klientem?
Oczywiście, że tak.
I już wyjaśniamy dlaczego?

Materiały reklamowe na konferencje, zawierają najważniejsze informacje o firmie.
To doskonała reklama wizerunkowa, która uwaga precyzyjnie dotrze do Waszej grupy docelowej.
Wszystkie najważniejsze dla firmy informacje w jednym miejscu.
Wręczone do rąk własnych Waszych klientów.
Prawda, że to rewelacyjny pomysł?
Dieses Argument überzeugt Sie nicht?
Dies könnte ein weiteres Argument sein, um Sie zu überzeugen.
Nie ma konferencji bez dobrego cateringu oraz gadżetów i materiałów reklamowych z konferencji.
Naprawdę, uczestnicy konferencji nie wyobrażają sobie eventu bez małych upominków w firmowej papierowej torbie.

Brak takiego giftu mocno wpłynie na ocenę całego wydarzenia.

Profesjonalnie przygotowany press pack, odpowiednio wybrane materiały reklamowe na konferencje podniesie rangę konferencji.

Zresztą, każdy z nas lubi dostawać prezenty, kochamy darmowe gadżety.
To one wraz z solidną dawką wiedzy napędzają konferencje.
Wiemy już, że musisz przygotować materiały reklamowe na konferencje.

Czas dowiedzieć się jak przygotować taki press pack na konferencje.

Jakie materiały reklamowe spakować do press packa?

Das Wichtigste natürlich.
Spokojnie, z naszą pomocą przygotujesz profesjonalny pakiet konferencyjny.
Die Materialien, die dort zu finden sein werden, müssen sorgfältig vorbereitet werden.
Muszą zawierać wzmianki o firmie, informacje kontaktowe. Nie zapomnij też o materiałach o partnerach i współorganizatorach konferencji.

Zadbaj o profesjonalne przygotowanie materiałów drukowanych.

Flugblätter, Visitenkarten, Broschüren, Werbeprospekte?

Lassen Sie diese Materialien von einer professionellen Druckerei anfertigen.
Taki pakiet konferencyjny musi być przygotowany z dbałością o każdy szczegół.
Nie oszczędzaj również na gadżetach reklamowych.

Nie baw się we własnoręczne oklejanie długopisów oraz pendrive’ów.

Gotowe gadżety oraz upominki z logo Twojej firmy zamówisz w Internecie.
Es gibt eine ganze Reihe von Unternehmen, die solche Dinge herstellen.

Odkryjmy kolejne karty, co jeszcze powinno znaleźć się w press packu na konferencje?

Eine kurze Geschichtsstunde - eine Unternehmensbroschüre

Broszura w formie książeczki, pismo na A4 lub kolorowa ulotka.
Das Formular für die Kurzbiografie Ihres Unternehmens ist kostenlos.
Powinna jednak zwracać uwagę swoich wyglądem, przyciągać atrakcyjną formą.
O pomoc możesz poprosić drukarnię (w której będziesz drukował materiały) lub grafika.
A co z treścią?

W takiej ulotce powinien znaleźć się opis firmy – przedstawcie się, czym się zajmujecie, od kiedy działacie, kim są właściciele firmy?

Fügen Sie ein wenig Geschichte hinzu.
Das Unternehmen besteht seit 1945?
Świetnie pochwalcie się tym w materiałach reklamowych na konferencje.
Zależy Ci na przedstawieniu prezesów firmy?
Przygotujcie ich krótkie notki biograficzne w duecie z profesjonalnym zdjęciem.

Zdjęcia i logotyp w pdf, png, jpg lub w tif

Logo w wielu rozszerzeniach na pendrive’ie lub na płycie CD.
To niezwykle potrzebny „upominek” od organizatora konferencji dla dziennikarzy.
Reporterzy chcą napisać relację z wydarzenia?
Gdzie mają szukać zdjęć lub logotypu organizatora?
Na stronie www, w wyszukiwarce?
Lepiej zebrać wybrane zdjęcia z konferencji opatrzyć je logotypem i wręczyć dziennikarzowi na jednym nośniku (zachęcamy do wrzucenia logotypu osobno).
Relacja z konferencji przyda się nie tylko mediom, z pewnością uczestnicy konferencji będą chcieli pochwalić się udziałem w wydarzeniu w mediach społecznościowych.

Niech robią to za pomocą Twoich zdjęć.

Programm der Konferenz
W program wydarzenia, należy wyposażyć uczestników konferencji tuż przed rozpoczęciem wydarzenia.
Pamiętaj jednak, by program- przewodnik znalazł się w press packu.
Vielleicht waren die Teilnehmer an einem bestimmten Redner interessiert, an dessen Namen sie sich nicht erinnerten.
Od czego jest program? Goście znajdą tam imię i nazwisko prelegenta oraz krótką notkę o nim.
Visitenkarten
Wizytówki na konferencji to świętość.
W trakcie wydarzenia miej je zawsze przy sobie.
Rozdawaj je przy każdej okazji, nawiązuj kontakty i oczywiście zdobywają inne wizytówki 😉
I koniecznie umieść wizytówki swojej firmy, partnerów i współorganizatorów konferencji w press packu. Kogo wizytówki dołączyć do materiałów reklamowych na konferencje?
Visitenkarten sollten vorhanden sein: rzecznika prasowego wydarzenia, działu marketingu organizatora, działu handlowego organizatora oraz wizytówka prezesa firmy.

Presseerklärung

Buchstäblich nur ein paar Sätze, eine kurze Zusammenfassung des Ereignisses.
Nazwiska występujących prelegentów, ciepłe słowa w kierunku organizatorów.
Nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, jaką moc ma taki krótki brief z konferencji.
Niech w treści znajdzie się to, co chcesz by zostało, opublikowane.
Zapewniam Cię, że ponad połowa dziennikarzy skopiuje Twój tekst i puści do publikacji, podobnie zrobią goście i prelegenci.
Twoje wydarzenie będzie na ustach wszystkich i w dodatku  będą to Twoje słowa:)

Gadżety reklamowe i prezenty

Istnieje cienka granica pomiędzy materiałami reklamowymi na konferencję a prezentami.
Dla niektórych firm, pióro z logotypem firmy to nadal Werbegadget, gdzie dla innej firmy będzie to już prezent z wyższej półki.
Decydując się na gadżety reklamowe, postaw na sprawdzone dodatki.
Die Augen der Teilnehmer erfreuen sich an praktischen Schmuckstücken: Stifte, Notizbücher, Memory Sticks, Tassen, Regenschirme, Stoffbeutel.
Zależy Ci na luksusowych upominkach? (to dobry zabieg wizerunkowy, jednak sporo droższy)
Do press packów na konferencje możesz wrzucić wspomniane już pióro w skórzanym etui, do tego skórzany elegancki notes.
Firmengeschenke, authentische Geschenke direkt vom Unternehmen, sind eine gute Idee.
Twoja firma produkuje kosmetyki? Warto wręczyć gościom, mini produkty oraz próbki.
Pamiętaj, że press packi pełnią przede wszystkim funkcję reklamową.
Zależy Ci na przyciągnięciu uwagi klienta.
Takie prezenty, nie pozwolą uczestnikom konferencji o Tobie zapomnieć;)

Touristische Informationen
Krótki informator turystyczny przyda się w sytuacji, kiedy konferencja odbywa się w malowniczej i ciekawej pod kątem turystycznym okolicy.
W czasie wolnym  goście mogą udać się na krótki spacer po okolicy.
W informatorze niech znajdą się ciekawostki, co warto zobaczyć, jakie miejsca odwiedzić?
Centrum MOLO leży w bajecznej, leśnej okolicy w dodatku na terenie Sulejowskiego Parku Krajobrazowego.
Als Gast des Hotels Molo müssen Sie diese magische Gegend besuchen

Press pack na konferencje musi, robić wrażenie

To ma, być romans na dłuższą chwilę;)
Ale tak poważnie, ta papierowa torba wypełniona materiałami reklamowymi na konferencje oraz gadżetami, ma przedłużyć pozytywne wrażenia z eventu.
Każdy element tego upominku ma przypominać jak ciekawe i ważne dla nas było to wydarzenie.

Długopis z pakietu konferencyjnego oraz notes mają długo służyć na firmowym biurku.

Niedocenione, często pomijane materiały reklamowe na konferencje sumiennie pracują na każdą dobrą ocenę konferencji.

Nie zapominaj o nich, organizując swoje konferencje.
Szukasz idealnego miejsca na imprezy biznesowe?
Prüfen Sie das Angebot MOLO-Zentrum.
Dies ist der Ort, an dem Sie die besten Geschäftsveranstaltungen organisieren werden: Konferenzen, Ausbildung, teambildende Maßnahmen.