Zazwyczaj organizacja konferencji kojarzy nam się z wielkomiejskimi wysokościowcami lub aulami wyższych uczelni. Dość trudno się temu dziwić – ośrodki biznesowe czy naukowe przeważnie zlokalizowane są w centrach dużych miast. Czy jednak tak musi być? Może czas odejść od tego schematu myślenia i zorganizować konferencję w zupełnie innym miejscu?
Organizacja konferencji zaczyna się do wyboru sali
Wyjdźmy poza mury naszej firmy
Dlaczego warto poszukać sali konferencyjnej na zewnątrz?
Czy koszty konferencji nie będą zbyt wysokie?
Obrzeża miasta – dlaczego warto się im przyjrzeć?
Dodatkowe atrakcje
Imprezy integracyjne
Coraz częściej organizowanie konferencji łączy się też z imprezami integracyjnymi dla pracowników lub nieformalnymi spotkaniami dla gości. Dzięki Centrum Molo możliwe jest urządzenie tego typu spotkania nad Zalewem Sulejowskim. Do tego można dołączyć np. wyścig kajakowy czy zawody w wodzie. Inną alternatywą mogą być też wycieczki, marsze na orientację i grill. Z całą pewnością w centrum miasta nie zapewnilibyśmy gościom takich atrakcji. Jeśli dołączymy do tego świetnie wyposażone i przygotowane na przyjęcie (nawet najbardziej wymagających gości) sale konferencyjne – możemy być pewni sukcesu organizowanego przez nas wydarzenia.