Tyle okazji, żeby się spotkać z kolegami z pracy i integrować.
Imagine imprezę w hotelu z żoną lub mężem oraz z kumplami z pracy.
I guess it's a perfect party?
Wystarczy tylko dobrze rozeznać się w ofertach.
After all, partying with the best is a guarantee of a successful event.
Table of Contents:
1. Rodzina i koledzy z pracy na imprezie firmowej
2. Rodzaje imprez okolicznościowych dla firm
3. company's Andrzejki party
4. Karnawał dla wszystkich
5. company anniversary
Impreza z ukochaną i kolegami. Potrzebny tylko hotel na imprezy okolicznościowe
Spokojnie będzie czas na przemowy szefa, nagrody dla pracowników.
This is going to be a successful integration.
Z żoną u boku, w fajnym miejscu i kolegami z pracy, każda integracja po prostu musi się udać.
Imprezy okolicznościowe w hotelu – nasze propozycje.
Sylvester to wspólne żegnanie starego roku, a Wigilia firmowa to czas na zawodowe podsumowania i refleksje.
Zastanawiacie się pewnie, co taka impreza ma wspólnego z integracją?
Firmowe Andrzejki w hotelu
Yes, it will be a themed event.
Przebrania obowiązkowe. Jesteście drużyną, musicie się wyróżnić, pokazać jak zgraną i fajną jesteście ekipą.
W hotelu gdzie odbędzie się ta impreza, ustalcie z obsługą by ta, wydzieliła dla Was miejsce na sali.
Skoro jest to wieczór andrzejkowy, nie może zabraknąć magii i wróżb.
Propozycja dla Was.
Rest assured, no one requires you to know this secret knowledge.
Pokażcie jak bardzo, jesteście kreatywni i pomysłowi.
Liczy się pomysł i wyobraźnia.
Każda para wróży z jednej filiżanki.
Wasze wróżby i przepowiednie oceniać będzie surowe jury z prawdziwą ekspertką od tarota i fusów;).
Koniecznie wpiszcie w kalendarz firmy company party
Razem przy wigilijnym stole
That is where it will take place, as it should.
Elegant Christmas dinner. Traditional dishes, gifts from the boss, wishes.
Our suggestions?
Wspólnie z obsługą hotelu, zaplanujcie ten dzień od rana do wieczora.
You will find it will be magical.
Carnival time has begun!
W tygodniu zaciąga Cię do pracy, a w sobotę zabiera Cię i Twoich kolegów na prawdziwy Bal Karnawałowy do hotelu.
Jesteśmy pełni energii, chcemy się bawić, korzystać z życia.
Ciężko pracujemy i chcemy się dobrze bawić i mieć co wspominać.
To kolejna okazja do zabawy w większym gronie.
The relaxed atmosphere is conducive to making new contacts and building positive relationships.
Show your friends what a successful marriage you are.
Show how close-knit a team you are by dressing up.
Are you an employee of a large company?
Zaproponujcie przebrania tematyczne dla każdego działu.
Prosto z rąk prezesa.
The company's birthday and...the boss
Te zawsze warto świętować w większym firmowym gronie.
Potrzebny jest hotel na imprezę okolicznościową i termin na świętowanie tak ważnych chwil.
Jednak nie będzie to zwyczajna impreza, zorganizujecie bal integracyjny dla pracowników, współpracowników, klientów i partnerów biznesowych.
Taki bal jubileuszowy to doskonała okazja do integracji pracowników, poprawy efektywności pracy i dzięki obecności kontrahentów okazja do zwiększenia obchodów.
Zaproszeni na taki event pracownicy czują się dumni, że pracują w firmie, która dzisiaj świętuje 20–lecie.
It is a great honor to be part of such an experienced team.
To czas na podsumowania działań, ale również na umocnienie relacji biznesowych z największymi partnerami.
Nie można zapomnieć, że organizacja takiej imprezy okolicznościowej dla firmy to doskonały zabieg wizerunkowy.
W końcu nie każda firma organizuje taki event i zaprasza swoich współpracowników.
Jubileusze, urodziny, nagrody i sukcesy.
To ważne wydarzenia biznesowe dla każdej firmy warto pokazać, jak celebrujecie wspólną pracę w drodze na sam szczyt.
Szukasz hotelu na imprezę okolicznościową?
Check out MOLO Center offer.