Andrzejki, Christmas Eve. Discover special events for companies!

special events for companies
Andrzejki, Wigilia firmowa, impreza karnawałowa, sylwester. Jest tyle imprez okolicznościowych dla firm w ciągu roku.
Tyle okazji, żeby się spotkać z kolegami z pracy i integrować.
Jeżeli nie jesteście amatorami organizowanych imprez integracyjnych albo nie lubicie rozstawać się ze swoją rodziną…
Mamy dla Was propozycję!
Imagine imprezę w hotelu z żoną lub mężem oraz z kumplami z pracy.
I guess it's a perfect party?
Okazji do świętowania nie brakuje, a imprezę okolicznościową dla firmy oraz swoich bliskich zorganizujesz w prawie każdym hotelu.
Wystarczy tylko dobrze rozeznać się w ofertach.

Impreza z ukochaną i kolegami. Potrzebny tylko hotel na imprezy okolicznościowe

Offering such an event provides you with everything you need.
Wyśmienite jedzenie, tańce, nocleg i wreszcie dodatkowe atrakcje.
Terminy tych imprez są Wam dobrze znane, wystarczy tylko zebrać zespół i rezerwować hotel.
Why is it worth organizing a company Andrzejki party?
Być może wielu z Twoich kolegów z pracy, nie ma planów i środków finansowych na imprezę andrzejkową w hotelu czy klubie.
Propozycja wspólnej zabawy, bez dużych nakładów finansowych (przy założeniu, że to firma opłaca taki wyjazd) przypadnie do gustu wielu osobom.
Spokojnie będzie czas na przemowy szefa, nagrody dla pracowników.
This is going to be a successful integration.
Taka impreza okolicznościowa dla firm to również okazja dla pracowników do poznania swoich rodzin i małżonków.
Budowanie takich rodzinnych, koleżeńskich relacji wpłynie pozytywnie na Waszą współpracę w firmie.
W końcu jesteście zespołem, integrujecie się, wspieracie, realizujecie projekty.
Z żoną u boku, w fajnym miejscu i kolegami z pracy, każda integracja po prostu musi się udać.

Imprezy okolicznościowe w hotelu – nasze propozycje.

St. Andrew's Day is a magic-filled evening.
Sylvester to wspólne żegnanie starego roku, a Wigilia firmowa to czas na zawodowe podsumowania i refleksje.
Imprezy okolicznościowe dla firm naprawdę mogą mieć kilka odsłon.
Nie przekonujemy Was żebyście na zawsze, pożegnali się z survivalowym wyjazdem integracyjnym.
Jednak impreza andrzejkowa, w eleganckich strojach w pięknych hotelowych wnętrzach to przyjemna odmiana integracji.

Zastanawiacie się pewnie, co taka impreza ma wspólnego z integracją?
Spokojnie, spieszę z wyjaśnieniami.
Well, quite a few actually.
Here are our suggestions.

Firmowe Andrzejki w hotelu

Wystylizowani na lata 80. XX wieku, z partnerką u boku.
Yes, it will be a themed event.
Przebrania obowiązkowe. Jesteście drużyną, musicie się wyróżnić, pokazać jak zgraną i fajną jesteście ekipą.
W hotelu gdzie odbędzie się ta impreza, ustalcie z obsługą by ta, wydzieliła dla Was miejsce na sali.
To właśnie w swoim gronie, przy tej małej widowni odbędą się krótkie przemówienia szefa, ciepłe słowa od zarządu.
Kiedy pracowników porwą dyskotekowe hity lat 80. na stołach pojawią się wyśmienite dania i przekąski.
Skoro jest to wieczór andrzejkowy, nie może zabraknąć magii i wróżb.
I tutaj pojawia się element integracji.
Propozycja dla Was.
Podzieleni na dwa zespoły bierzecie udział w turnieju wróżbiarstwa.
Rest assured, no one requires you to know this secret knowledge.
Pokażcie jak bardzo, jesteście kreatywni i pomysłowi.
Liczy się pomysł i wyobraźnia.
Każda para wróży z jednej filiżanki.
Wasze wróżby i przepowiednie oceniać będzie surowe jury z prawdziwą ekspertką od tarota i fusów;).
Dobrze Wam znana praca w grupach, nie tylko pozytywnie wpłynie na pracę w zespole, ale również poprawi efektywność zespołu.
Team integration really doesn't have to take place in training room.
Koniecznie wpiszcie w kalendarz firmy company party

Razem przy wigilijnym stole

Prawdziwą Wigilię, tę 24 grudnia niech każdy spędzi w domu. Z rodziną, tradycyjnymi potrawami i kolędami.
Ta firmowa Wigilia nie musi być organizowana byle jak, na szybko, na korytarzu z papierową zastawą.
Twoja firma potrzebuje jedynie hotelu na imprezy okolicznościowe.
That is where it will take place, as it should.
Elegant Christmas dinner. Traditional dishes, gifts from the boss, wishes.
Wigilia firmowa hotelu to tak naprawdę jednodniowy pobyt w ośrodku.
Jednak pobyt wypełniony integracyjnymi zabawami.
Our suggestions?
Siatkówka w hotelowym basenie, wieczorny kulig, ognisko i grill.
Wspólnie z obsługą hotelu, zaplanujcie ten dzień od rana do wieczora.
You will find it will be magical.
Carnival time has begun!
W karnawale nie ma co siedzieć w domu!
Twój szef na pewno na to nie pozwoli.
W tygodniu zaciąga Cię do pracy, a w sobotę zabiera Cię i Twoich kolegów na prawdziwy Bal Karnawałowy do hotelu.
Okres karnawału, zabaw to dobry moment na organizację imprez okolicznościowych dla firm.
Jesteśmy pełni energii, chcemy się bawić, korzystać z życia.
Ciężko pracujemy i chcemy się dobrze bawić i mieć co wspominać.
Wychodzimy z zimowego snu i ruszamy na parkiet.
Na taki bal obowiązkowo zabieracie swoich partnerów.
To kolejna okazja do zabawy w większym gronie.
The relaxed atmosphere is conducive to making new contacts and building positive relationships.
Show your friends what a successful marriage you are.
Show how close-knit a team you are by dressing up.
Are you an employee of a large company?
Zaproponujcie przebrania tematyczne dla każdego działu.
Prosto z rąk prezesa.

The company's birthday and...the boss
Jubilees, important awards, in a word successes.
Te zawsze warto świętować w większym firmowym gronie.
Potrzebny jest hotel na imprezę okolicznościową i termin na świętowanie tak ważnych chwil.
Jednak nie będzie to zwyczajna impreza, zorganizujecie bal integracyjny dla pracowników, współpracowników, klientów i partnerów biznesowych.
Taki bal jubileuszowy to doskonała okazja do integracji pracowników, poprawy efektywności pracy i dzięki obecności kontrahentów okazja do zwiększenia obchodów.

Zaproszeni na taki event pracownicy czują się dumni, że pracują w firmie, która dzisiaj świętuje 20–lecie.

It is a great honor to be part of such an experienced team.

The company's team building ball creates a pleasant business atmosphere.
To czas na podsumowania działań, ale również na umocnienie relacji biznesowych z największymi partnerami.
Nie można zapomnieć, że organizacja takiej imprezy okolicznościowej dla firmy to doskonały zabieg wizerunkowy.
W końcu nie każda firma organizuje taki event i zaprasza swoich współpracowników.
Jubileusze, urodziny, nagrody i sukcesy.
To ważne wydarzenia biznesowe dla każdej firmy warto pokazać, jak celebrujecie wspólną pracę w drodze na sam szczyt.
Szukasz hotelu na imprezę okolicznościową?
Check out MOLO Center offer.