Miejsce do medytacji i rozwoju duchowego

Emandar medytacja i Hotel Centrum molo nad zalewem sulejowskim. Integracja i wyciszenie Catering dostarczony na spływ kajakowy w spale nad pilicą

W naszym urokliwym hotelu z tarasem widokowym na malowniczy Zalew Sulejowski gościliśmy niebywałych ludzi!

Jesteśmy niezmiernie dumni, że mieliśmy okazję gościć grupę przedsiębiorców, której rozwój duchowy został zintegrowany przez renomowaną firmę Emandar.pl Medytacja i rozwój duchowy

Ta wyjątkowa grupa nie tylko doceniła nasze piękno, ale również przyniosła ze sobą duchowe rytuały, które nadały atmosferze jeszcze głębszy wymiar.

Jedną z najbardziej inspirujących cech tej grupy jest ich szacunek do innych.

W trakcie pobytu doświadczyliśmy tego z pierwszej ręki. Od momentu, gdy przekroczyli progi naszego hotelu, wykazywali ogromny szacunek dla całego zespołu, doceniając ich pracę i okazując wdzięczność za wspaniałe posiłki przygotowane przez naszego utalentowanego szefa kuchni Jacek Fiedorowicz i jego zespół. Ich serdeczne słowa uznania są dla nas niezmiernie ważne i motywujące. Sami wiecie, że dobre słowo uskrzydla.

Oprócz noclegu i wyśmienitych posiłków, mieliśmy również przyjemność zorganizować dla nich niezwykłe wydarzenia integracyjne oraz z ogromną radością dowieźć catering na spływ kajakowy nad rzekę Pilicę. Każdy detal został starannie zaplanowany, aby zapewnić uczestnikom niezapomniane doświadczenie, podczas którego mogli cieszyć się odpoczynkiem na tarasie oraz przyrodą i zacieśniać więzi między naturą, samym sobą oraz innymi.

Jednym z najbardziej inspirujących momentów był dla nas udział w grupowych medytacjach w lesie. W otoczeniu natury, pod cichym szumem drzew z odgłosem śpiewów ptaków.

Ta grupa przedsiębiorców znalazła chwilę na wyciszenie i kontemplację. To było piękne i poruszające doświadczenie, które pokazało, jak głęboko zintegrowane i potrzebne są duchowe praktyki w codziennym życiu.

Nie wszystkie tajemnice nam zdradzili, ale z podziwem obserwowaliśmy, ponieważ są prawdziwym przykładem, jak rozwój duchowy może wpływać na relacje międzyludzkie i podejście do pracy. Ich szacunek, wdzięczność i zaangażowanie są inspirujące i budujące. Dzięki nim, atmosfera w naszym hotelu nabierała wyjątkowego charakteru, a każdy z nas czuł się częścią czegoś większego.

Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni, że mogliśmy być częścią tej podróży rozwoju duchowego. Nasz hotel, otoczony pięknem natury, stworzył doskonałe tło dla tych wyjątkowych doświadczeń. Naszą przewagą jest zalew, las, taras, wspaniałe zaplecze techniczne, duże sale, więc lubimy organizować, dawać możliwości i doświadczać nowego razem z naszymi gośćmi.

Dziękujemy grupie przedsiębiorców i firmie Emandar.pl

#centrummolo #hotelnadzalewem #integracje #restauracjanatarasie #hotel #medytacjairozwojduchowy #medytacjawlesie #hotelwłódzkim

freecompress-Zlot-bmw-melo-na-molo-w-Centrum-Molo-Smardzewice---syndykatwstęp-wolny

Zlot BMW w Łódzkim

Ogromne święto miłośników BMW zbliża się wielkimi krokami! Już w sobotę 2 września, odbędzie się spektakularny zlot BMW Syndykat, który otwarty jest dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. Najlepsza informacja? Wstęp jest całkowicie BEZPŁATNY! Chcielibyśmy odpowiedzieć na Wasze liczne zapytania, które docierają do nas w prywatnych wiadomościach. Niezmiernie nam miło, że jesteście tak zaangażowani i chcecie do...
Czytaj więcej
Life In Łódzkie i Hotel Centrum Molo w Smardzewicach Pokoje, noclegi ze śniadaniem .png

Zagadkowe Smardzewice Life In Łódzkie

Witajcie, drodzy Czytelnicy! Dzisiaj mamy dla Was coś naprawdę wyjątkowego, coś, co sprawi, że poczujecie tętno Łódzkiego życia na każdym kroku! Chcielibyśmy Wam przedstawić regionalny skarb – magazyn LifeIn Łódzkie! A w nim… (trzymajcie się mocno foteli) Artykuł o naszym ukochanym hotelu Centrum Molo w Smardzewicach nad zalewem! Przygotujcie się na dawkę pozytywnej energii i...
Czytaj więcej

Wręczenie pucharu przez naszą Event Manager na gali KSW81

Wręczenie pucharu przez naszą Event Manager Sandrę Goworek. Wygrała Maria Silva, nasz niepokonany Gość! Ogromnie GRATULUJEMY!!! W 2 minutach zamknęliśmy ogrom emocji! W 𝗻𝗮𝘀𝘇𝘆𝗺 𝗵𝗼𝘁𝗲𝗹𝘂 jak wiecie mieliśmy 𝘄𝘆𝗷𝗮̨𝘁𝗸𝗼𝘄𝘆𝗰𝗵 𝗴𝗼𝘀́𝗰𝗶 𝘇 𝗞𝗦𝗪 którzy zjechali do nas z 𝗰𝗮ł𝗲𝗴𝗼 𝘀́𝘄𝗶𝗮𝘁𝗮 na jedną z najbardziej wyczekiwanych imprez sportowych – gala KSW 81 Watch Live Stream Wydarzenie przyciągnęło...