Organizacja konferencji do spore wyzwanie. To już wiemy.
Conference participants rate the conference venue, program, speakers, as well as the organizer.
To detale decydują o sukcesie Twojego wydarzenia.
Miejsce, termin, dekoracje, catering, prowadzący konferencję, obsługa hotelu i materiały reklamowe na konferencje.
Ten ostatni szczegół to tzw. pakiet konferencyjny – zestaw materiałów oraz symbolicznych upominków dla gości.
Jak profesjonalnie przygotować taki press pack na konferencję biznesową?
Już wyjaśniamy 🙂
Table of Contents:
1. press pack - what is it?
2. Jakie materiały reklamowe powinny znaleźć się w pakiecie konferencyjnym
3. flyers, advertising brochure
4 Photos
5. conference program
6. business cards
7. press release
8. advertising gadgets
Press pack na konferencję biznesową co to takiego?
During this event we want to share knowledge, opinions, we want to make new contacts, establish business contacts.
Zależy nam na szeroko pojętej komunikacji – firma – klienci, firma – partnerzy.
Teraz zapytacie, czy naprawdę coś takiego jak press pack pomoże w komunikacji z klientem?
I już wyjaśniamy dlaczego?
To doskonała reklama wizerunkowa, która uwaga precyzyjnie dotrze do Waszej grupy docelowej.
Wręczone do rąk własnych Waszych klientów.
Prawda, że to rewelacyjny pomysł?
Nie ma konferencji bez dobrego cateringu oraz gadżetów i materiałów reklamowych z konferencji.
Naprawdę, uczestnicy konferencji nie wyobrażają sobie eventu bez małych upominków w firmowej papierowej torbie.
Brak takiego giftu mocno wpłynie na ocenę całego wydarzenia.
Profesjonalnie przygotowany press pack, odpowiednio wybrane materiały reklamowe na konferencje podniesie rangę konferencji.
Wiemy już, że musisz przygotować materiały reklamowe na konferencje.
Czas dowiedzieć się jak przygotować taki press pack na konferencje.
Jakie materiały reklamowe spakować do press packa?
The materials that will be there must be carefully prepared.
Muszą zawierać wzmianki o firmie, informacje kontaktowe. Nie zapomnij też o materiałach o partnerach i współorganizatorach konferencji.
Zadbaj o profesjonalne przygotowanie materiałów drukowanych.
Flyers, business cards, brochures, advertising folders?
Taki pakiet konferencyjny musi być przygotowany z dbałością o każdy szczegół.
Nie oszczędzaj również na gadżetach reklamowych.
Nie baw się we własnoręczne oklejanie długopisów oraz pendrive’ów.
Gotowe gadżety oraz upominki z logo Twojej firmy zamówisz w Internecie.
There's no shortage of companies out there producing these things.
Odkryjmy kolejne karty, co jeszcze powinno znaleźć się w press packu na konferencje?
A short history lesson - a brochure advertising the company
The form of your company's short bio is free.
Powinna jednak zwracać uwagę swoich wyglądem, przyciągać atrakcyjną formą.
O pomoc możesz poprosić drukarnię (w której będziesz drukował materiały) lub grafika.
W takiej ulotce powinien znaleźć się opis firmy – przedstawcie się, czym się zajmujecie, od kiedy działacie, kim są właściciele firmy?
Add a bit of history.
The company has been in existence since 1945?
Świetnie pochwalcie się tym w materiałach reklamowych na konferencje.
Zależy Ci na przedstawieniu prezesów firmy?
Przygotujcie ich krótkie notki biograficzne w duecie z profesjonalnym zdjęciem.
Zdjęcia i logotyp w pdf, png, jpg lub w tif
To niezwykle potrzebny „upominek” od organizatora konferencji dla dziennikarzy.
Reporterzy chcą napisać relację z wydarzenia?
Na stronie www, w wyszukiwarce?
Niech robią to za pomocą Twoich zdjęć.
Conference program
Pamiętaj jednak, by program- przewodnik znalazł się w press packu.
Perhaps participants were interested in a particular speaker whose name they did not remember.
Od czego jest program? Goście znajdą tam imię i nazwisko prelegenta oraz krótką notkę o nim.
Business Cards
W trakcie wydarzenia miej je zawsze przy sobie.
Rozdawaj je przy każdej okazji, nawiązuj kontakty i oczywiście zdobywają inne wizytówki 😉
I koniecznie umieść wizytówki swojej firmy, partnerów i współorganizatorów konferencji w press packu. Kogo wizytówki dołączyć do materiałów reklamowych na konferencje?
Business cards should be included: rzecznika prasowego wydarzenia, działu marketingu organizatora, działu handlowego organizatora oraz wizytówka prezesa firmy.
Press release
Nazwiska występujących prelegentów, ciepłe słowa w kierunku organizatorów.
Nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, jaką moc ma taki krótki brief z konferencji.
Niech w treści znajdzie się to, co chcesz by zostało, opublikowane.
Zapewniam Cię, że ponad połowa dziennikarzy skopiuje Twój tekst i puści do publikacji, podobnie zrobią goście i prelegenci.
Twoje wydarzenie będzie na ustach wszystkich i w dodatku będą to Twoje słowa:)
Gadżety reklamowe i prezenty
Dla niektórych firm, pióro z logotypem firmy to nadal advertising gadget, gdzie dla innej firmy będzie to już prezent z wyższej półki.
Participants' eyes are delighted with practical trinkets: pens, notebooks, flash drives, mugs, umbrellas, and fabric bags.
Do press packów na konferencje możesz wrzucić wspomniane już pióro w skórzanym etui, do tego skórzany elegancki notes.
Corporate gifts, authentic gifts straight from the company, will be a good idea.
Zależy Ci na przyciągnięciu uwagi klienta.
Takie prezenty, nie pozwolą uczestnikom konferencji o Tobie zapomnieć;)
Tourist information
W czasie wolnym goście mogą udać się na krótki spacer po okolicy.
Centrum MOLO leży w bajecznej, leśnej okolicy w dodatku na terenie Sulejowskiego Parku Krajobrazowego.
As a guest of the Molo Hotel, be sure to visit this magical area
Press pack na konferencje musi, robić wrażenie
Długopis z pakietu konferencyjnego oraz notes mają długo służyć na firmowym biurku.
Niedocenione, często pomijane materiały reklamowe na konferencje sumiennie pracują na każdą dobrą ocenę konferencji.
Check the offer MOLO Center.
This is the place where you will organize the best business events: conferences, training, bonding events.