What conference promotional materials to put in the press pack?

advertising materials for a business conference

Organizacja konferencji do spore wyzwanie. To już wiemy.
Conference participants rate the conference venue, program, speakers, as well as the organizer.

To detale decydują o sukcesie Twojego wydarzenia.
Miejsce, termin, dekoracje, catering, prowadzący konferencję, obsługa hotelu i materiały reklamowe na konferencje.
Ten ostatni szczegół to tzw. pakiet konferencyjny – zestaw materiałów oraz symbolicznych upominków dla gości.
Jak profesjonalnie przygotować taki press pack na konferencję biznesową?
Już wyjaśniamy 🙂

Table of Contents:

1. press pack - what is it?
2. Jakie materiały reklamowe powinny znaleźć się w pakiecie konferencyjnym
3. flyers, advertising brochure
4 Photos
5. conference program
6. business cards
7. press release
8. advertising gadgets

Press pack na konferencję biznesową co to takiego?

Business conference ma skupiać specjalistów z danej dziedziny.
During this event we want to share knowledge, opinions, we want to make new contacts, establish business contacts.
Zależy nam na szeroko pojętej komunikacji – firma – klienci, firma – partnerzy.
Press pack to jeden z elementów takiej właśnie komunikacji.
Teraz zapytacie, czy naprawdę coś takiego jak press pack pomoże w komunikacji z klientem?
Oczywiście, że tak.
I już wyjaśniamy dlaczego?

Materiały reklamowe na konferencje, zawierają najważniejsze informacje o firmie.
To doskonała reklama wizerunkowa, która uwaga precyzyjnie dotrze do Waszej grupy docelowej.
Wszystkie najważniejsze dla firmy informacje w jednym miejscu.
Wręczone do rąk własnych Waszych klientów.
Prawda, że to rewelacyjny pomysł?
This argument does not convince you?
This may be another argument to convince you.
Nie ma konferencji bez dobrego cateringu oraz gadżetów i materiałów reklamowych z konferencji.
Naprawdę, uczestnicy konferencji nie wyobrażają sobie eventu bez małych upominków w firmowej papierowej torbie.

Brak takiego giftu mocno wpłynie na ocenę całego wydarzenia.

Profesjonalnie przygotowany press pack, odpowiednio wybrane materiały reklamowe na konferencje podniesie rangę konferencji.

Zresztą, każdy z nas lubi dostawać prezenty, kochamy darmowe gadżety.
To one wraz z solidną dawką wiedzy napędzają konferencje.
Wiemy już, że musisz przygotować materiały reklamowe na konferencje.

Czas dowiedzieć się jak przygotować taki press pack na konferencje.

Jakie materiały reklamowe spakować do press packa?

Most importantly, of course.
Spokojnie, z naszą pomocą przygotujesz profesjonalny pakiet konferencyjny.
The materials that will be there must be carefully prepared.
Muszą zawierać wzmianki o firmie, informacje kontaktowe. Nie zapomnij też o materiałach o partnerach i współorganizatorach konferencji.

Zadbaj o profesjonalne przygotowanie materiałów drukowanych.

Flyers, business cards, brochures, advertising folders?

Have these materials prepared by a professional printing company.
Taki pakiet konferencyjny musi być przygotowany z dbałością o każdy szczegół.
Nie oszczędzaj również na gadżetach reklamowych.

Nie baw się we własnoręczne oklejanie długopisów oraz pendrive’ów.

Gotowe gadżety oraz upominki z logo Twojej firmy zamówisz w Internecie.
There's no shortage of companies out there producing these things.

Odkryjmy kolejne karty, co jeszcze powinno znaleźć się w press packu na konferencje?

A short history lesson - a brochure advertising the company

Broszura w formie książeczki, pismo na A4 lub kolorowa ulotka.
The form of your company's short bio is free.
Powinna jednak zwracać uwagę swoich wyglądem, przyciągać atrakcyjną formą.
O pomoc możesz poprosić drukarnię (w której będziesz drukował materiały) lub grafika.
A co z treścią?

W takiej ulotce powinien znaleźć się opis firmy – przedstawcie się, czym się zajmujecie, od kiedy działacie, kim są właściciele firmy?

Add a bit of history.
The company has been in existence since 1945?
Świetnie pochwalcie się tym w materiałach reklamowych na konferencje.
Zależy Ci na przedstawieniu prezesów firmy?
Przygotujcie ich krótkie notki biograficzne w duecie z profesjonalnym zdjęciem.

Zdjęcia i logotyp w pdf, png, jpg lub w tif

Logo w wielu rozszerzeniach na pendrive’ie lub na płycie CD.
To niezwykle potrzebny „upominek” od organizatora konferencji dla dziennikarzy.
Reporterzy chcą napisać relację z wydarzenia?
Gdzie mają szukać zdjęć lub logotypu organizatora?
Na stronie www, w wyszukiwarce?
Lepiej zebrać wybrane zdjęcia z konferencji opatrzyć je logotypem i wręczyć dziennikarzowi na jednym nośniku (zachęcamy do wrzucenia logotypu osobno).
Relacja z konferencji przyda się nie tylko mediom, z pewnością uczestnicy konferencji będą chcieli pochwalić się udziałem w wydarzeniu w mediach społecznościowych.

Niech robią to za pomocą Twoich zdjęć.

Conference program
W program wydarzenia, należy wyposażyć uczestników konferencji tuż przed rozpoczęciem wydarzenia.
Pamiętaj jednak, by program- przewodnik znalazł się w press packu.
Perhaps participants were interested in a particular speaker whose name they did not remember.
Od czego jest program? Goście znajdą tam imię i nazwisko prelegenta oraz krótką notkę o nim.
Business Cards
Wizytówki na konferencji to świętość.
W trakcie wydarzenia miej je zawsze przy sobie.
Rozdawaj je przy każdej okazji, nawiązuj kontakty i oczywiście zdobywają inne wizytówki 😉
I koniecznie umieść wizytówki swojej firmy, partnerów i współorganizatorów konferencji w press packu. Kogo wizytówki dołączyć do materiałów reklamowych na konferencje?
Business cards should be included: rzecznika prasowego wydarzenia, działu marketingu organizatora, działu handlowego organizatora oraz wizytówka prezesa firmy.

Press release

Literally just a few sentences, a brief summary of the event, will suffice.
Nazwiska występujących prelegentów, ciepłe słowa w kierunku organizatorów.
Nie zdajesz sobie jeszcze sprawy, jaką moc ma taki krótki brief z konferencji.
Niech w treści znajdzie się to, co chcesz by zostało, opublikowane.
Zapewniam Cię, że ponad połowa dziennikarzy skopiuje Twój tekst i puści do publikacji, podobnie zrobią goście i prelegenci.
Twoje wydarzenie będzie na ustach wszystkich i w dodatku  będą to Twoje słowa:)

Gadżety reklamowe i prezenty

Istnieje cienka granica pomiędzy materiałami reklamowymi na konferencję a prezentami.
Dla niektórych firm, pióro z logotypem firmy to nadal advertising gadget, gdzie dla innej firmy będzie to już prezent z wyższej półki.
Decydując się na gadżety reklamowe, postaw na sprawdzone dodatki.
Participants' eyes are delighted with practical trinkets: pens, notebooks, flash drives, mugs, umbrellas, and fabric bags.
Zależy Ci na luksusowych upominkach? (to dobry zabieg wizerunkowy, jednak sporo droższy)
Do press packów na konferencje możesz wrzucić wspomniane już pióro w skórzanym etui, do tego skórzany elegancki notes.
Corporate gifts, authentic gifts straight from the company, will be a good idea.
Twoja firma produkuje kosmetyki? Warto wręczyć gościom, mini produkty oraz próbki.
Pamiętaj, że press packi pełnią przede wszystkim funkcję reklamową.
Zależy Ci na przyciągnięciu uwagi klienta.
Takie prezenty, nie pozwolą uczestnikom konferencji o Tobie zapomnieć;)

Tourist information
Krótki informator turystyczny przyda się w sytuacji, kiedy konferencja odbywa się w malowniczej i ciekawej pod kątem turystycznym okolicy.
W czasie wolnym  goście mogą udać się na krótki spacer po okolicy.
W informatorze niech znajdą się ciekawostki, co warto zobaczyć, jakie miejsca odwiedzić?
Centrum MOLO leży w bajecznej, leśnej okolicy w dodatku na terenie Sulejowskiego Parku Krajobrazowego.
As a guest of the Molo Hotel, be sure to visit this magical area

Press pack na konferencje musi, robić wrażenie

To ma, być romans na dłuższą chwilę;)
Ale tak poważnie, ta papierowa torba wypełniona materiałami reklamowymi na konferencje oraz gadżetami, ma przedłużyć pozytywne wrażenia z eventu.
Każdy element tego upominku ma przypominać jak ciekawe i ważne dla nas było to wydarzenie.

Długopis z pakietu konferencyjnego oraz notes mają długo służyć na firmowym biurku.

Niedocenione, często pomijane materiały reklamowe na konferencje sumiennie pracują na każdą dobrą ocenę konferencji.

Nie zapominaj o nich, organizując swoje konferencje.
Szukasz idealnego miejsca na imprezy biznesowe?
Check the offer MOLO Center.
This is the place where you will organize the best business events: conferences, training, bonding events.